söndag 28 oktober 2007

Ännu mera shopping..

Blev en raijd till Pets idag med.
Blev 5 corall-Platy, varav 1 hane..
Dom är så förbannat sötare än vanliga Platys.

Jag kom även hem med 2 räkor till mitt nano..
Hona och hane av orange körsbärsräka.
Tydligen heter sorten Caridina sp red tupfel shrimp, ska försöka ta en bild på dom någon dag.

Har precis fått en ny digitalkamera och det tar sin lilla tid och lära sig dess finesser. =)

Men dom var lika dyra som Red Crystal. 49 kr styck.
Är nästan säker på att dessa var billigare, hade sett en prislapp för ett tag sen och det var inte 49 kr iallafall..

Väl hemma så blev det inkoppning i lugn och ro, sedan hittade jag även 3 Black Mollys? som hamnade i nanot tillsammans med mina Silveryngel.. =)



Kollade lite extra noga på Pets med vad jag har för Platys..
Grön marmor, röd corall, mussepigg, indian-perra och nån silverprickig och diverse mixar.
Blir kul och se hur denna mixen blir och hur avkomman kommer bli..
Kanske får silver men i coralls storlek.. Det vore ju lite tufft..

Ja det var dagens bravader det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka Pets-nördar vi är :) Dessutom så ska vi ju dit på tisdag igen & glutta. Vi gjorde ju så mkt mer idag, men det hör ju inte till fiskar så :)