lördag 13 oktober 2007

Massa bebisar..

Vad glad jag blev..
Jag startade upp mitt lilla nano igår och lade i en SilverMolly-hona.
Har kollat till tjejen flera gånger under dagen och sett så hon mått okej.

Under kvällen var jag borta och kom hem runt midnatt och kollar in nanokaret..
Först ser jag massa saker på vattenytan och tänker att min nya växt har släpt lite blad..
Kollar närmare och ser en MASSA små bebisar!!

Snacka om att man blev paff..
Köpte fiskarna igår och nu ikväll massa små vita yngel..
Känns så himla skoj!

Var även och köpte mig 2 nya akvarieväxter med..
En Alternanthera cardinalis och ytterligare en Lilaeopsis

Blev även 3 Dalmartinerhonor till Mollyhotellet.
Enda jag saknar nu är några LeopardMollys och sen är min lilla samling komplett..

Ska bli kul och se hur avkomman på den kommer bli sen.
Svart, silver, och gult..
Kan nog bli fina färger på kommande fiskar om nu allt går som det ska.


En Guppyhane verkar inte må på topp heller.
Just nu ligger han och vilar i en yngelkasse!
Tror det är ålder på han. Han har varit jättepigg sen jag köpte han ju!


Detta var dagens händelser, nu ska jag ta och säga godnatt till mina små bebisar..

Inga kommentarer: