lördag 6 oktober 2007

En ny Molly..

Tänkte försöka ha 4 av varje bland mina Mollysar dvs 1 hane och 3 honor.
Black Mollyn är komplett, likaså mina GuldMollys. Kommer inte ihåg vad dom kallas för i butiken.


Annars på akvariefronten har det varit hyfsat lungt. Har bytt vatten och dolat.
Guppykaret i köket står nästan granne med Mollykaret nu med..
Tog och gjorde rent det ganska rejält, hade ju en snigelinvasion i karet..
Såg INTE trevligt ut! Men nu ska jag inte mata lika hårt!

Men döm av min förvåning när jag hittade räklingar i karet..
Körsbärsräkor dessutom.. :)
Vad kul det känns..



Mitt nanokar är klart, det som fattas är belysning, växter och fiskar eller vad det nu blir i det.
Men så är frågan vart jag ska ha det nånstans i lägenheten.. Kanske diskbänken?


Fann en död Guldgroda idag med i sovrummets akvarium..
Nu är det bara 2 kvar. En guld och en vanlig klogroda..
Hoppas dom iallafall klarar sig bra!

Inga kommentarer: