tisdag 9 oktober 2007

Lungt på fronten..

Det är lungt i akvariefronten nu.

Enda som jag kan skriva om är att min indianPlaty är inne på sista versen.
Han har varit hängig ett tag och nu ligger han bara på botten av yngelkassen..

Har även kommit i underfund med att mina Endlers och viltfångade Guppys ynglar av sig som bara den!
Undra hur dessa korsningar kommer att bli?
Men blir det för många så får man väl lägga ut dom på annons eller nått.. :)
Men det är kul med bebisar.. :)

Med Nanokaret så står det stilla..
Ska köpa lite växter till det imorn tänkte jag och sen skall jag vänta tills jag får pengar så ska jag beställa mitt ryggsäcksfilter..
Men jag startar nog karet så fort jag får en lampa och nån passande fisk att lägga i där. :)
Ett nytt filter kan man ju sätta i sen, har ju redan ett filter i så helt galet blir det nog inte!

Men jag vet fortfarande inte vart i lägenheten jag ska ställa mitt nano... *hmmm*

Inga kommentarer: