onsdag 3 oktober 2007

Hände grejer igår..

Först så dog ju en Ancistrushona för mig..

Sedan blev det vattenbyten i Mollyhotellet pga Nitriter.
Ska ta och göra ett vattentest och se hur vattnet är nu, annars blir det att byta mer vatten!

Dolade även med mitt 375L, möblerade om, ansade växter och plockade ut all Lemna Minor "Andmat"
Jisses vad den höll på att ta över mitt akvarium..
Ska det vara flytväxter så får det bli nånting annat, men inte denna växt iallafall..

Blev även lite vattenbyten i karet med..

Döm av min förvåning när jag började städa så såg jag 2 Black Crystal..
Jag trodde dom hade dött eller blivit uppätna, men så var inte fallet.
Dom 2 levde och såg ut och må bra, men dock så är dom väldigt blyga.
Man ser ju dom aldrig framme. Däremot mina Red Crystal, dom är framma jämt dom.

Men skönt iallafall och se dom leva, känns lita surt annars och ha betalat över 100 kr för nånting som dog på en gång..
Så då väljer jag hellre att dom håller sig lite gömda.


Men nu ser iallafall mitt 375L mycket fräschare ut..

Inga kommentarer: