onsdag 12 september 2007

Nytt akvarium..

Jag är så wasted som man så fint säger..

Hittade ett snyggt akvarium på Blocket..
Enligt annonsen 75L, men enligt mätningar så är det tydligen 100L
Priset? Ynka 60 spänn!

Jag är SÅ nöjd med mitt "nya" akvarium..
Nu kommer mina Mollys att få flytta till större.

Men vad skall jag ha mitt andra till då? *hmm*
Kanske enbart räkor? Eller som ett reservakvarium?
Vi får se vad jag hittar på, men en sak vet jag iaf..

Jag skall ha Red & Black Crystal, Körsbärsräkor och såklart White Pearl hade jag tänkt.
Dock inte alla tillsammans då vissa kan korsa sig..

Det var dagens blogg.

1 kommentar:

Eduardo Waghorn sa...

Hälsningar!! Funderare I har låter du en mycket intressant blog… så mig läsa dig med stillhet:),
På något sätt besöker varma hälsningar från Chile, mitt utrymme, om du önskar, och något att säga din kommentar även på ditt egna språk.
Jag fick en översättare, så du kan översätta från spanjor till engelska eller svensk.
En kram!