måndag 17 september 2007

Lite shopping igen...

Idag så blev det en vända till Pets igen..
Men idag blev det inga fiskar, men däremot andra saker.

Bakgrund, grus och silikonslang.
Även mitt paket från akvarieshopen blev skickat idag.. *wieee*
Ska bli så kul att starta upp det.. :)

Sedan var jag på pojkvännens jobb och satt han i arbete och skar till täckklas till akvariet.
Han är glasmästare ja, inom bilglas.

Så nästa steg blir att sätta han i arbete så han får bygga mig en nanoburk..
Är så sugen på en sån.. Kanske 30x30 cm, en fyrkantig med andra ord.
Men vad det blir i liter är en annan femma! Det ska jag allt räkna ut nån dag..
Alternativt be nån annan göra för jag hade faktiskt IG på matten i skolan trots ihärdiga försök att lära mig..
Nu vet ni en svag sida om mig.. =)


Så nu kväller så ska jag tvätta grus och lägga i mitt akvarie, sen ska jag nog måtta och skissa på mitt kommande nanokar..

Nu är det glimmer, lysrör och reflektor som fattas till 100L karet.
Sen kan jag köra igång..

Sen blir det i med mina Mollys, köpa 2 guldancistrus och white pearl.. *längtar*

Det var bloggen för ikväll.

Inga kommentarer: