måndag 3 september 2007

Det var ingen läcka...

Akvariet var tätt som, ja jag vet inte vad...
Så det verkar som att bubblorna från luftpumpen har bubblat upp för häftigt och sen runnit ner längs kanten.

Fiskarna mår iallafall bra efter en natt i lådan. Däremot så saknar jag en räka tror jag!
En liten Amano.. En vet jag hamnade i akvariet, men den andra försvann..
Det kanske hade gömt sig väl och kommer fram sen.
Nu är det svårt att se då det är väldigt grumligt i akvariet med..

Men jag är glad över att det inte var någon läcka iallafall.


Imorn hoppas jag få hem mina körsbärsräkor. Dom blev skickade idag..
Är lite nervös faktiskt. Tänk om dom inte klarade resan...
Usch och fy.. Nu tar vi och lägger positiva tankar om mina kommande körsbär.

Återkommer med mera info imorgon då om jag fått hem dom.

Inga kommentarer: