fredag 21 september 2007

Lite besviken..

Idag så införskaffade jag mig mina 2 Black Crystal..
Har redan 2 stycken Red Crystal och nu blev det 2 BC.

Men besviken blev man.. En dog under resan hem.
Märkte att den var död när jag koppade in den...
Känns lite surt då en BC kostade mig 58 spänn, små är dom med.
Kanske max 1 cm..
Ska iallafall åka in till Pets och säga till och förhoppningsvis kanske få en ny gratis..
Den andra höll på att stryka med, men jag satt ner den i min ena yngelkasse och nu efter några timmar verkar den lite piggare..

Så till natten ska den släppas ut och få hitta sina kompisar.. :)
Hoppas bara mina RC inte är rasister nu då.


Skaffade även en Ancistrus till idag. En tös..
Så nu är det 3 stycken såna i mitt 375L. 1 kille och 2 honor.
Förhoppningsvis blir det yngel i framtiden!


Sedan blev det 2 mangroverötter med.. Givetvis till halva priset.. :)


Bilden nedan visar min lilla överlevare...


Inga kommentarer: