onsdag 19 september 2007

Nya Mollyhotellet snart klart..

Idag har man fyllt upp Mollyakvariet helt och lagt i 2 rötter och planterat växter.
Än är jag inte klar än, ska bygga lite mera gömställen och plantera in mera saker.

Men jag är iallafall väldigt nöjd än så länge..
Så om några dagar så ska jag sakta men säkert flytta in en enstaka Molly och sist av allt min mal.
Ska även in och köpa 2 guldancistrus till akvariet, så med andra ord 3 bebisar kommer det bli på botten om allt funkar osv.
Ska även ha White Pearl med, men när jag lägger in dom har jag ingen aning om..
Gäller att hitta en som säljer dom med..

Imorn ska jag försöka hinna med och fota mina akvarier och lägga upp..
Funderar på vart bara, här i bloggen kan det lätt bli rörigt med massa bilder.
Ska leta bildhotell om det hinns med..


Jag håller även tummarna för att Pets fått in Black Crystal på fredag med.
Då skall jag dit och införskaffa mig några. :)


Nu blir det att sova. Godnatt alla!

Inga kommentarer: