fredag 7 september 2007

En död Molly..

En Dalmartinerhona var dålig redan igår och imorse när jag vaknade så var den död..
Mysko.. Haft den fisken i 2 veckor? Alla andra Mollys mår hur bra som helst..


Vattentesterna visar okej med..
Kanske dog den av att jag inte saltar något? Mollysar brukar vilja ha nån % salt i sitt vatten eller så var den kanske gammal?

Nog om det..

Idag så blev det en tur till Pets. Som jag skrev igår..
Jag ÄLSKAR DEN BUTIKEN!

Då idag blev det 5 Guppy-honor, 3 LeopardMollyhonor och 1 grisöra till hunden..
Det bästa av allt. Jag fick 2 Mollysar på köpet och dessutom grisörat..
Brukar få lite rabatt där ibland, dom måste gilla mig där. =)
Men jag gillar dom oxå så, väldigt kunnig personal med.

Så har ni läsare vägarna förbi Karlstad, så åk till Ilanda och till Pets.

Inga kommentarer: