måndag 1 september 2008

Kaos i stugan..

Fy sjutton vilket kaos i stugan man har ibland.

Just nu är det snabbt vattenbyte i mitt 375, resterande kar gjorde jag häromdagen.
Kör ingen gödning med varken PMDD eller EC just nu under all kaos.

Imorn kommer det hantverkare och ska riva mitt golv i vardagsrummet och just nu ser mitt hem ut såhär:

Köksbordet: 54, 18 och 15L står nu på köksbordet.
Lägg dessutom till att datorn oxå står på ett eget bord FRAMFÖR köksbordet.

250L lyckades vi få ut i sovrummet så nu står det där och trängs.

Mitt ena 100L står hos mina föräldrar och väntar på att dras igång igen och likaså mitt 375L som David lagade!

Nu är jag taggad som fan och dra igång alla kar ordentligt.. :-)
Dock ska jag ha nytt golv innan..


På tal om David så har det blivit lite mer besök hos honom.
Jag har ju blivit en "alltiallo" där och trivs som fisken i vattnet..
*höhö* vad dålig humor man har ibland.

Men allvarligt talat så är det skitkul, nån gång i framtiden skall jag oxå ha en källarlokal sådär med massa fiskar och grejer.
Nu när man är där så lär man sig hela tiden något nytt om allt inom akvariefixet.

Så det lär bli många fler kvällar hos honom hoppas jag. :-)

Nu skall jag ta och koppa in mina 4 stycken Praktbotior jag kom hem med idag ifrån David.
Hade tingat dom sen länge och idag kom dom hem till mig. :-)


Over and out!

Inga kommentarer: