måndag 1 september 2008

Åhh herrejävlar..

Idag kom dom och rev ut parketten..
Fy satan.. Mögel stort sett över halva golvet.

Imorn kommer dom med nån rivningsmaskin som skall ta bort betongen och den maskinen skulle tydligen föra ett jädra oväsen och vibrationer så jag fick order om att tömma samtliga akvarium och ut med hundarna och katterna.

Så inatt så kommer jag sova helt ensam utan vare sig sambo, katt eller hund och jag som redan är mörkrädd..

Så nu är mitt badkar full med fiskar och inredning, massa diverse baljor är oxå fulla med inredning och fiskar.
Mina små nanon står hos grannen Maria.. Jag hoppas verkligen att dom INTE går sönder..
Enda som är uppfyllt är mitt 54L, men det tar jag fan itu med imorn.
Idag orkar jag inte. Är redan sånt otroligt kaos här så nu får det vara bra.


En snabb uppdatering var det ja..

Over and out.

Inga kommentarer: