tisdag 2 september 2008

Hos David..

*gaaaah* Jag har inget vardagsrumsgolv kvar.
Idag rev dom ut all betong och sög upp all sand och dret, nu ska det i med ny betong och fullt med grejs innan golvet kommer läggas.

Jag stack iväg till David, man pallar ju inte med kaoset hemma kan jag tala om.
Där pysslade vi lite med olika kar och greja en del. Alltid kul där, man lär sig nått nytt. :-)

Vi kom överens om att David ska sätta på en slimelinebakgrund på mitt ena 375, ser det snyggt och ballt ut så blir det en till i mitt andra 375.

Dessutom ska jag börja lacka lecablock nu oxå i svart.
Kommer nog bli riktigt snyggt. :)

Har värsta projekten på gång med mina kar nu så på ett sätt var det ju bra att jag kunde tömma ut allt. :-)


På torsdag ska jag iväg till David igen, då har han fått in massa roliga saker.


Men nu blir det natten!

Over and out!

Inga kommentarer: