fredag 29 augusti 2008

Planer och nytt golv..

På Måndag kommer dom och ska börja riva i mitt golv.
Jag hoppas att jag INTE jobbar natt då, lär ju inte få sova mycket iallafall..

Nu blir det att tömma hela vardagsrummet på 4 akvarium.
15, 54, 100 och 250L + möbler och allt ska även ut.

Men sen när det är klart så skall David få bygga en ställning åt mig.
Ska sätta 2 stycken 100L på varann. Kommer bli riktigt snyggt tror jag. :)
Gäller bara att han säljer ett speciellt 100L jag vill ha då. :-)

På tal om akvarium så har David lagat mitt nya 375 nu med.. :-)
Ska bli kul och dra igång det sen på allvar. :)

Idag var man hos David och lalla omkring..
Pysslade en del hos honom och det kommer bli en rejäl skillnad när vi är klara..


Nu skall jag återgå och nattstäda lite.. :-)

Inga kommentarer: