torsdag 4 september 2008

Så var det värsta över..

Samtliga småkar, 54, 31, 18 och 15L är nu uppfyllda och klara.
Dock står dom på mitt köksbord och ska placeras ut när golvet är klart hos mig.

Mitt 250L blev en rejäl fisksoppa med både diverse Amano, Botior, Scalarer och ungfödande..
Med andra ord, en dålig soppa..
Scalarerna kommer säkert norpa en och annan ungfödande, botiorna kommer säkert äta upp alla mina Amano.. Men det var ohållbart och ha fiskarna i badkaret.

Dessutom så har lite fisk dött/försvunnit med.
Några små guppys och malyngel, hittade en torkad väderål bakom badkaret och min öronål är spårlöst försvunnen.. :-(
Det var ju min ögonsten ju.. Jädra dret.
Misstänker mina katter, ålen var ju i badkaret och katterna var hemma en natt då.
Eller så blev ålen begravd under all grus, men jag plocka ju upp allt idag och inte såg den.
Mysko är det iallafall..


Imorn är det Torsdag och då skall jag till David.. :-)
Får se vad man hittar på för skoj imorn då. Förhoppningsvis så tar han och limmar på min nya slimline jag vill ha..

Måste verkligen dra igång mitt 375 snart för fisksoppan jag har nu i mitt 250L är ohållbar i längden.
Ska ladda upp bild på bombnedslaget senare, kan tillägga att ALLA mina växter från samtliga kar ligger huller om buller i 250L med.. Med andra ord. KAOS!


Over and out!

Inga kommentarer: