söndag 28 september 2008

Nu var det ett tag sen man bloggade!

Gudars vad dålig med bloggen jag varit..
Skäms på mig!

Men iallafall så håller dom fortfarande på med mitt förbannade golv..
Nu börjar jag bli riktigt irriterad!
Den 1:a september börja dom.. Det är inte ens klart än och nu måste dom tapetsera oxå..

Det som irriterar mig mest är att inte en jävel vet någonting heller..
Först skulle det ta 4 veckor, sen skulle betongen härda i 5-6 dagar, nu skall betongen härda i 2-4 veckor?!
Jäkla nötter!

Men men.. Försöker se positivt på tillvaron ändå.

Annars på fiskfronten har det varit fullt upp.
Inte hemma då, men hos David.
Hjälper till i butiken så ofta jag kan och det är mycket lärorikt och kul..


Men för tillfället hemma håller jag på att starta upp mitt 375 som skall stå i hallen.
Dock går det inte bra då jag inte får akvariet i lod..
Så jädra irriterande när saker inte som det planeras.
Har fått tömma akvariet typ 4 ggr nu utan att det blir bättre..
Satan vad arg jag blir! Men har jag tur så kommer David imorn och hjälper mig..

För nu börjar jag bli riktigt less och irriterad!
Att det ska vara så svårt och loda in ett akvariet.

Nu skall jag ta och tömma ut sand ur karet så det blir lättare och dola med imorn!

Godnatt! Over and out!

Inga kommentarer: