söndag 13 juli 2008

VB, PMDD och annat!

Ytterligare en Söndag med alla dessa bestyr..

Har shoppat lite på akvariefronten.
Blandannat blåa äppelsnäckor, småräkor med klor vars namn varken jag eller zoobutiken kan..

Sen Morgan slutade på Pets är det inge kul att handla där.
Priserna är lite högre med, visserligen inte många kronor högre, men handlar man mycket som både jag och Tobbe gör så blir dessa småkronor till slut en massa kronor..

Blandannat dessa räkor med klor ville dom ha 75 spänn styck var..
Då inte ens fullvuxna! Men jag fick dom för 35 spänn styck och det är det jag köpt dom förr från just Morgan..


Imorn tänker jag nog åka in och köpa lite grus så jag får dra igång mitt nya 375L.
Nytt innerfilter och nya lysrör får bli till augusti.
Bara jag får i grus och grejer nu så kan jag börja plantera växter och låta det ta sig rejält..

Då kräftor har tenderser och äta växter så tänkte jag ge dom ett försprång.
Sen snart så skall jag göra en extrem makeover i diverse kar oxå.

Skall göra lite ommöblering och flytta på en del växter och så.



PMDD

375: - 15 ml
250: - 5 ml
100: - 10 ml
54: - 2,5 ml

Inga kommentarer: