torsdag 17 juli 2008

Så var det Torsdag och ett besök hos David.

Denna David, han är för rolig ibland..
Dessutom läser han allt min blogg oxå.. :)

Idag kom man hem med massa roliga saker..

Från David på Skoghall:

Diverse tillbehör av olika slag
Lite Vallisneria och en och annan flytväxt
Massa gratis Malaysiska sandsnäckor och annat smått och gott som filtergrejer.

Sandsnäckorna var nog bäst, inte alla butiker som dessutom tillåter självplock. :-)
Jag stod där och valde ut diverse snäckor som skulle få leva utan att bli kallade för pest och pina.


Efter David så åkte vi mot Pets och kikade läget.

Det slutade med diverse mat till Tobbe och hans lilla gädda och jag kom hem med 3 Guppyhonor och 20 stycken Drottningrasbora som får starta upp mitt nya 375.
Kanske funderar på flera "drottningar" i karet. Kan bli mycket snyggt med ett stim sådär.

Får se hur det slutar!


Hade även i 10 ml PMDD i mitt 375L.


Detta var dagens blogg! Åter till akvariefixet! :-)

Inga kommentarer: