lördag 15 mars 2008

Vattenbyten och nytt nano.

Idag så kom jag hem med mitt nya nano.
18 Liter cocoon.

Står nu i hallen och är så grymt snyggt.
Kommer lägga upp en bild så fort jag kan.

Har även blivit vattenbyten i samtliga kar och även lite nytt.

375L
1 Eldstjärt.

250L
2 Guppy - hane och hona

100L
2 Red Cherry

Har även flyttat om lite fiskar och så.
Kampfisken med sina risiga fenor simmar ensam i mitt andra nano.
Mina 2 Enlders i det gamla nanot hamna i mitt 100L med mina andra Endlers.
I nya nanot är det enbart räkor nu, för tillfället 3 orange.
I mitt 54L så lade ja i en liten Ancistrus då det blir en del alger där trots räkor.
Även en äppelsnäcka hamnade där i.

Behöver lite mera nytt och på Torsdag blir det till Skoghall.
Imorn ska jag shoppa lite till fast på Pets.


Over and out!

Inga kommentarer: