söndag 2 mars 2008

Det var ett tag sen.

Just nu ser mitt liv ut såhär:
Vaknar, skolan, stallet, hemmet och sen sova för att sedan vakna igen.

Så tyvärr har mina akvarium hunnit i skymundan.

Så imorn kommer det bli vattebyten i samtliga kar, plocka snickar och sånt plock.
Skall även åka och kika på ett nytt nano.
Aquatic Nature Cocoon 3 , så läckert.. Jag vill ha det NU!


När det gäller fiskfronten så har det kommit lite nytt.
2 gråa vanliga Scalarer i mitt 375L
Lite Endlers i mitt 100L + 2 ancistrus
1 Silverhaj till mitt 375

Min öronål "även kallat draken" lever och frodas.
Hon är så söt.. Har börjat handmata henne med strömmingfilé nu med och det går allt ner.

En viss Morgan sa att ålar kan vara lite tröga och det har man märkt, jag har i maten till henne och på 1 sekund så kommer alla andra fiskar och ska smaka lite medans draken min simmar runt och letar efter maten en BRA stund innan hon kommer fram rätt. =D

Dock mina väderålar är bra snabba på att hitta strömmingen och även dom gillar att mumsa på en bit.
Roliga fiskar man har ibland. =)

Skulle egentligen behöva köpa MASSA fiskar och såna roliga saker, men en fördel om ens ekonomi är lite bättre. =P

Nu skall jag ta & sova.

Over and out!

Inga kommentarer: