lördag 29 mars 2008

Ser ut som fan..

Har tänkt nu ett tag på att mitt 375L ser ut som fan rent ut sagt..
Tofsalger, brunalger och jag vete fan vad det är mer eller om det ens är det jag skrev..

Akvariet ser verkligen dassigt och trist ut trots att rören inte alls är gamla..
Kanske max 6 månader..

I mina andra akvarium med snäkor och räkor är det inte alls alger i..
Men så kollar man i mitt 375.. *huga* Jag kommer få köpa mig nya växter tror jag.. :(
Akvariet ser verkligen ut som helvete..
Jävla dret.. Ska även ta och kolla gödning och annat sånt..

Blev shopping idag med.
4 Amanoräkor som jag ska testa och ha i mitt 375L trots Botior..
Förhoppningsvis går det bra. Amano är ju lite större än Red och Black Crystal.
Sedan blev det en ny Filterräka /Atyopsis Moluccensis.
Hanen i mitt 250L dog ju så honan var helt ensam.. Men inte nu längre..

Annars lungt på fronten med akvariet..
Ska hinna med vattenbyten och sånt imorn hade jag tänkt..

Men nu blir det krama kudde. :)

Inga kommentarer: