torsdag 3 januari 2008

Ytterligare en dag med lite shopping..

Åkte förbi på Skoghall (jag verkligen gillar den butiken, otroligt bra service och en mycket kul och lättpratad människa) idag och införskaffade mig spridrör?, slang, slanghållare och sugkoppar.
Med dessa saker så modiferade jag mitt Eheim 2252..
Förr så satt filtret åt fel håll i karet, kunde inte sätta det rätt då det blev för bra sprut i karet.

Fiskarna kunde knappt simma i stormen och växterna svajade sönder..
Men nu lyckades jag allt få till detta rätt och nu funkar filtret som det ska.. :)

Tobbe kom även över och lämnade en stor och fin rot.. *jippie*
Så i utbyte så plockade han med diverse sten och andra rötter från mig.. =)

Ska ta bild på akvariet imorn så ni får se, dock ser det förjäkligt ut då jag bara har kastat i sakerna.
Ska ju inreda mitt 250 L och mitt 54L och alla tillbehör ligger nu i mitt 375 huller om buller.

Sen blir det att flytta massa fisk och grejer med..

På tal om levande saker, idag såg jag en liten Red Crystal bebis i mitt 375.
Så liten.. :D Coolt säger jag bara.

Nu blir det natten för mig, har åkt på magsjuka light så som ja så fint kallar det.. :(
Imorn är det en ny dag och förhoppningsvis kryare.

Inga kommentarer: