tisdag 15 januari 2008

Akvariejox..

Sådär.. Hela natten stod jag och akvariefixade.
Gick i säng vid kl 04 och då såg det hyfsat ut.

Enda som är kvar nu är:
Fixa och flytta 375L och köpa nya fiskar.
Inreda 250L och mer fiskar till det.
Fixa till mina 2 39L
Limma mitt andra nano.

Såhär ska mina akvarier se ut hade jag tänkt:

375 L Scalarer, Väderål, Öronål, Silverhajar, Praktbotior, Eldstjärt, Ancistruspar

250 L Guppy, svärdbärare, Platys, Khuliis, Amanoräkor, Klippräcka Äppelsnäcka och Ancistruspar.

100 L Endlers med Red och Black Crystal och Ancistrus.

54 LYngelavkarie med Red Cherry och liten Ancistrus som får växa till sig.

39 L Viltfångade Guppy med ev Blue Pearl (om jag nu finner dessa)

39 L ????

15 L White Pearl

15 LOrange Red Cherry


Med andra ord, det är en del akvarium man har..

Igår så hittade jag även 2 räklingar.
1 BC och en RC.. Så små och så söta.. =)
Hittade även en massa Red Cherryräklingar.. Även dom pyttesmå.. :)

Detta var dagens blogg..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå!?! Var det inte jag som fiska upp alla räklingar kanske? eller dom flesta iaf :D

Anonym sa...

Kikade förbi här efter du svarat på en fråga jag ställt på zoopet.