torsdag 22 november 2007

Delvattenbyten..

Idag så var det mycket.
Dock inte på akvariefronten utan har massa andra saker runt mig
som tar en himla tid.
Om man ska gå lite offtopic och berätta så är det att hundvalpen Ami tar en massa tid, praktik och ikväll hockeymatch mellan FBK och DIF.
Då man hejar på DIF så blev man ju lite extraglad över vinsten på bortaplan med 3-0 mot FBK.

Så idag hann jag bara med ett vattenbyte i mitt 39L i sovrummet.
Skall ta resten av alla mina kar imorgon tänkte jag så det blir nytt och fräscht vatten till helgen..

Just nu känner jag bara för att gå och sova..

Måste ju ladda upp en bild på lillskiten..
Här ligger hon och sover med min andra hund Neo som är en Staffordshire Bullterrier.



Går jättebra mellan dom och Neo är en gentleman.






Inga kommentarer: