tisdag 24 juni 2008

Inköp!

Idag blev det en tur till Pets på Ilanda/Skåre igen.
Till min fasa hörde jag att Morgan skulle sluta. :-(

Han och David på Skoghall är dom absolut bästa jag mött när det gäller fiskar och dess tillbehör.
Aldrig blivit pålurad saker som många akvariebutiker gör, dessutom kan båda två mycket om just akvarier och sånt.
Mycket trist att Morgan slutar faktiskt.

Men idag kom jag hem med några till Endlers till mitt 100L
Det blev även 3 stycken nya Svärdbärare, 2 honor och en hane.
Det tuffaste med dom var att dom ser ut som Koifisk.
Organge och vita i teckningen.. Hur balla som helst. :-)

Enligt Morgan då så var detta här fattimanskoi i Japan.
Folk hade dessa svärdbärare i inomhusdammar just pga att dom ser ut som Koi.
Ska försöka ge mig på en bild ganska snart.

Ja detta var dagens blogg det, nu skall jag surfa vidare på mina små projekt jag har på gång.
Mer info om dom i framtiden. :P

Inga kommentarer: