lördag 12 april 2008

Shopping igen.

Nu sitter man här efter en sväng på Arken Zoo, Parva Zoo och Pets.

Kom hem med lite växter, men nu glömde jag ju fråga vad den sorten heter.
Blev även en knippe vattenpest.


På fiskfronten blev det:

6 Guppyhonor till 250L
5 Siamesiska Algätare till 375L
2 Körsbärsräkor till 100 54L
2 Zebrasnäckor, tydligen algätare.
1 Röd krabba till 39L som ja fick av Tobbe. ;)


Sedan blev det en påse svart sand, ska blanda ut detta i mitt nano.
NU är det på tok för ljust tycker jag.. Men att ha heltsvart var inte att rekomendera då svart och mörk sand stressa räkorna tydligen..


Nu till mina kar ska jag ha några till Endlers och lite Guramis som jag skall köpa hos David.

På tal om Endlers, jag såg såna yngel imorse i mitt 100L.
4 stycken tror jag gömde sig i javamossan. :D

Nu skall jag koppa in mina saker och sen åka och mocka skit åt Erva. =D


Inga kommentarer: