lördag 6 december 2008

Roliga saker!

Massa roliga saker idag!
Var på akvarieauktion i Karlskoga med Tobbe.
Trodde aldrig det kund vara så kul. :)
Kom hem med Endlers, mossa som påminner om Riccia och mera gula räkor.

Kommer absolut bli fler auktioner och nästa gång skall jag ha med mig saker oxå. :)

Idag blev det även vattenbyten och sånt eftersom jag sticker till Sthlm imorn med mina föräldrar.
Mina kära föräldrar sticker till Gambia på semester och åker på nu på Måndag och kommer hem dagen före NYÅR!
Lite fräckt faktiskt!
Nog om det då.

Så imorn kommer man inte ha tid för VB och sånt och dessutom till veckan skall jag ut och fixa 4 stycken uthyrningskar.


Blanda dessutom till en ny sats PMDD då den gamla tog slut.


PMDD

375L - 30 ml
250L - 20 ml
100L - 5 ml
54L 5 ml
54L 5 ml

EC:

375L - 7 ml
250L - 5 ml
100L - 2 ml
100L - 2 ml
54L - ½ ml
54L - ½ml

Inga kommentarer: